donderdag 21 januari naar Ibusuki - Reisverslag uit Yamashitachō, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu donderdag 21 januari naar Ibusuki - Reisverslag uit Yamashitachō, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu

donderdag 21 januari naar Ibusuki

Blijf op de hoogte en volg Nancy en Hans

21 Januari 2016 | Japan, Yamashitachō

8 u wakker. Sober buiten! Volgens journaal wordt er regen verwacht en blijft het koud, zo'n 3 graden. Besluiten weer te gaan treinen en willen naar het zuiden van Kyushu. Daar blijken badhuizen te zijn met vulkanische stoombaden en je zou op een strand een naturel strandbad kunnen nemen. Wat inhoud dat je met een badjas aan in een kuil gaat liggen en dan zand over je heen krijgt. Verblijf 10 min. a, een , kwartier. Lijkt ons het einde. Helaas sneltreinvaart vol. Geen zitplaatsen meer over, dus nemen we stoptrein. 1 1/2 uur hobbelen we langs de kust, staan overal even stil. En fris in de trein en regen buiten!!!! 13.30u komen we in Ibusuki aan. Een uitgestorven mistroostig uitziend dorp!! Denken dat wij de enige toeristen zijn. Veel gesloten! Lopen een uur in de regen rond. Geen verleidingen maar krijgen trek. Eten in klein restaurant Japanse noodles. Heerlijk!! Kunnen gelukkig wel met sneltrein terug, lekker warm en een soort stewardess die steeds langs komt. Biedt aan een foto te maken! Hoe leuk!! Binnen een uur waren we weer in Kagoshima . Lopen door stad naar hotel. Hans gaat weer boven op dak het bad in, ik schrijf en blijf

• 21 Januari 2016 - 13:48

Aldert En Sjetty:

Lieve mensen,

Het einde van jullie reis nadert. Wat hebben jullie veel gezien, gelopen, en lekker gegeten. Over een paar dagen weer terug met veel verhalen en mooie herinneringen. Wij wensen jullie een goede reis naar Nederland en Spanje.
    Lieve groeten.

• 21 Januari 2016 - 15:50

Monique:

Weer heel wat beleefd en ja die pet past jou ook :-)
    Lees met veelplezier jullie ervaringen. Ik kijk weer uit naar het volgende verhaal met foto's!
    Nog een paar en dan is het einde in zicht.

Groetjes en.... nog even genieten!!!

• 21 Januari 2016 - 17:35

Karin:

Ben heel benieuwd wat jullie van de bevolking etc . vonden ? Heb samen nog een paar fijne dagen. En horen graag jullie verhalen onder het genot van Japanse noodles . Jullie zijn nu ervarings deskundige. Hasta pronto !!!

• 21 Januari 2016 - 18:46

Fien:

Leuke foto's, jullie reis is bijna ten einde. Heerlijk meegenoten. Nog mooie dagen en een goede terugreis, de weersomstandigheden verschillen niet veel met Nederland, krijg ik het idee.

Lieve groetjes, Michiel en Fien