woensdag 20 januari Kagoshima - Reisverslag uit Yamashitachō, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu woensdag 20 januari Kagoshima - Reisverslag uit Yamashitachō, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu

woensdag 20 januari Kagoshima

Blijf op de hoogte en volg Nancy en Hans

20 Januari 2016 | Japan, Yamashitachō

7.30u wakker, bewolkt met zon. 1 graad buiten, winters dus ook hier

• 20 Januari 2016 - 17:42

Karin :

Saai en koud! Hoop dat gauw voor jullie weer de zo'n gaat schijnen.
    Geniet van jullie laatste dagen.

• 20 Januari 2016 - 22:00

Phia:

Goeie reis terug.
    Hier al een paar dagen verstoken van internet en telefoon, dus nu in de cabane meeliften op de buren en even wat berichten versturen .
    Groeten van ons.

• 20 Januari 2016 - 22:01

Aga Van Sunder:

Hi lieffies ,
    Tussen de bedrijven door weer een en ander "meegekregen "want dat grote land !!!! Jeetje mina wat een afstanden allemaal maar zeker met die super snelle treinen gaat het natuurlijk geweldig.
    Goede thuisreis naar Nederland en mocht je a.s. zondag nog in Nederland zijn : we hebben een borrel in huis hoor :) Liefs en voorzichtig saampjes