dinsdag 12 januari - Reisverslag uit Shijōdōri, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu dinsdag 12 januari - Reisverslag uit Shijōdōri, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu

dinsdag 12 januari

Blijf op de hoogte en volg Nancy en Hans

12 Januari 2016 | Japan, Shijōdōri

Dinsdag 12 januari, we gaan naar Nara. Daar blijken weer prachtige tempels te zijn en... De grootste Boedha ter wereld! Zagen vanochtend Nb. In de Telegraaf een stukje over de Japanse meisjes in kimono. Zij kunnen daarmee laten zien dat zij nog vrij zijn. Dragen speciale teenslippers met speciale teensokken, maar dit terzijde

• 12 Januari 2016 - 17:20

Karin:

Heb onlangs hierover een documentaire gezien. Over de herten, bij die tempel. Komen een paar keer per dag de koekjes eten die de toeristen kopen. Erg leuk! Dikke jassen weer zag ik. Hier erg zacht en veel zon. Maar je gaat niet naar Japan voor het mooie weer, die hebben jullie al genoeg in Benissa!!

• 12 Januari 2016 - 20:43

Arnold:

hoi Nancy en Hans,

leuk om te zien dat jullie het weer naar jullie zin heb in een ander deel van de wereld geniet er van
    Het is jullie gegund om dit moois allemaal te zien veel plezier en tot horens

• 12 Januari 2016 - 22:48

Monique:

Weer leuke foto's bij je verslag!