aankomst Osaka - Reisverslag uit Mimiharachō, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu aankomst Osaka - Reisverslag uit Mimiharachō, Japan van Nancy en Hans Vervoorn - WaarBenJij.nu

aankomst Osaka

Blijf op de hoogte en volg Nancy en Hans

08 Januari 2016 | Japan, Mimiharachō

Nou onze vlucht is prima verlopen.netjes op tijd geland. Daarna wel lang werk bij de douane,hele lange rij. koffertjes opgehaald en naar een treinticket bureau om onze, in Nederland, bestelde treinpassen in te wisselen.Erg vriendelijke en behulpzame mensen overal!! Beetje Engels en verder handen en voetenwerk! Met de trein naar Osaka. Een stoptrein. Reden door buiten- en voor wijken van Osaka! Rommelige bebouwing en veel industrie. En tussen veel woonblokken grote moestuinen. Heel veel koolplanten, uien en rijst zagen we.laatste stuk naar ons hotel moesten we een taxi nemen, die bracht ons naar het Fine Garden Hotel. Hele nette kamer! Met een massagestoel, een fruitautomaat, een gigantisch grote tv en een beamer waarmee je op de muur zou kunnen projecteren! Een wc met verwarmde bril en 2 verschillende sproeistanden om je onderkant te reinigen , nadat je je behoefte hebt gedaan. We komen dus niks tekort! Na een korte wandeling onze eerste sushi maaltijd op!! Jammie!! Op onze terugweg liepen we een gebouw binnen, waarvan we dachten dat het een supermarkt was. Bleek een casino te zijn!! Giga groot en afgeladen vol!!! En een herrie!!! Ondertussen weer in hotel. Hier nu bijna 18.00u ( 8u later dan bij jullie) . Beetje moe van de reis en al aan het schemeren! Lezen wat en nemen een bad en gaan vroeg onder de wol! Wordt vervolgd!

• 08 Januari 2016 - 18:51

Karin :

Fijn dat jullie genieten , die wc's zijn hier ook en ook de sushi . Maar de sfeer is natuurlijk niet te evenaren.

• 08 Januari 2016 - 20:37

Rob En Inge:

Hoi Hans en Nancy, veel plezier daar! Bijzonder land! Nu je casino gezien hebt... Loop ook eens binnen in Pacinko hal dat is echt bizar. Soort gokautomaten met emmers vol balletjes. Apart volk! Geniet er van en lekker eten!

• 09 Januari 2016 - 21:50

Aldert En Sjetty:

Fijn te horen dat jullie een goede reis hebben gehad. Je beide berichtjes gelezen, het is dus weer genieten, ook voor ons. Wacht op het volgende epistel. Groeten

• 11 Januari 2016 - 10:39

Monique:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Ik hoor het al je Japans gaat als een speer.
    De reis al terug verdiend in het casino :-) ?
    Ik blijf je volgen, ga genieten
    Grtjs Monique